بهترین راه برای بهبود عملکرد کلیه 20٪ از بیماران دیابتی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بهترین راه برای بهبود عملکرد کلیه 20٪ از بیماران دیابتی

"من می خواهم به دانستن بهترین راه برای بهبود 20٪ از عملکرد کلیه ها برای بیماران دیابتی." یک نفر این سوال را پرسید. بعدها، او به ما گفت که پدرش در 60s بود و دیابت، و عملکرد کلیه 20٪. بنابراین او شگفتی چگونه بهترین برای مقابله با کلیه پدرش - پیوند کلیه، دیالیز درمانی و یا تصفیه سموم.

زمانی که دیابت است حمله به سیستم تصفیه کلیه ما آن را نفروپاتی دیابتی پاسخ. مقایسه با انواع دیگر نفروپاتی دیابتی می تواند به سرعت به نارسایی کلیه پیشرفت و موجب بروز عوارض جدی تر است. یک تابع کلیه 20٪ بدان معنی است که بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی است هنوز در مرحله 4، به طوری که درمان های موثر ضروری و مورد نیاز برای جلوگیری از نارسایی کلیه است.

در زیر یک دولت واحد از پیوند کلیه، دیالیز است و سلول درمانی برای بیماران دیابتی با عملکرد کلیه 20٪ ساقه، به طوری که شما می توانید ببینید که یکی از بهترین.

پیوند کلیه

پیوند کلیه - یک عمل جراحی است که جایگزین سلامت کلیه کلیه آسیب دیده است. با این حال، در بیماران مبتلا به بیماری کلیوی ناشی از دیابت آنها را به یک میزان عود بالا بعد از پیوند کلیه. این به خاطر این واقعیت است که میزان قند خون بالا آسیب کلیه جدید دوباره، و همچنین به عنوان سیستم فیلتر.

دیالیز

به طور کلی، بیماران مبتلا به دیالیز کلیه عمل می کند برای شروع زمانی که عملکرد کلیه خود را 15٪ یا کمتر است، اما بیمارانی که بیماری کلیوی است با دیابت مرتبط، دیالیز باید زودتر شروع می شود. برای بیماران مبتلا به 20 درصد عملکرد کلیه دیالیز می تواند کمک به کاهش بار بر روی کلیه ها، تا حدی، محافظت از عملکرد کلیه باقی مانده و پاک کردن خون است. اما با گذشت زمان، دیالیز نیز ممکن است باعث عوارض جانبی و عوارض، و برخی از آنها ممکن است زندگی بیماران را به خطر اندازد.

سموم درمان پاک

درمان بر اساس فن آوری هسته ای است که هنوز هم فکر استاز از طب چینی، و همچنین به عنوان یک ترکیب منحصر به فرد از کلیه دارو، تنها راه واقعا موثر به حذف بدن از التهاب کلیه.

پس از بررسی جوانب مثبت و منفی از این سه روش درمان بیماری کلیوی ناشی از دیابت، شما می توانید تعیین کنید که کدام یک بهترین است. برای به دست آوردن یک گزینه درمانی شخصی، شما می توانید یک گزارش نهایی توضیحات بیمار از بیماری و یا آزمون به Asya.yue@mail.ru ارسال.





:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: